איזה שירותים משפטיים קשורים לנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל?

הנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל רחב מכפי שנהוג לחשוב ולכן הוא גם כולל בתוכו שורה ארוכה של שירותים משפטיים רלוונטיים. במאמר הבא נסביר מהם השירותים המשפטיים הבולטים, כיצד בוחרים אותם ומה ההבדלים ביניהם

התאמת השירות המשפטי לאופן שבו מתכננים לבצע הליך מרכזי של חדלות פירעון והוצאה לפועל קובעת במידה רבה את אחוזי ההצלחה. אם רוצים להשלים את התהליך בצורה מוצלחת ולפתוח דף חדש גם אחרי חדלות פירעון והוצאה לפועל, צריך להשתמש בשירותים משפטיים רלוונטיים. ברוב המקרים, מי שמספקים את השירותים המשפטיים הם כמובן עורכי דין שמתמחים בכך.

הבעיה היחידה היא שלא כל עורך דין מסוגל לספק שירותים משפטיים שונים שקשורים אל הנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל. הסיבה לכך היא שמדובר על נושא רחב מאוד, שיש בו גם תקנות חדשות וגם שורה ארוכה של תקנות ישנות. בשביל לפתור את הבעיה, פונים מלכתחילה אל עורך דין שמרכז שירותים משפטיים שקשורים לנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל תחת קורת גג אחת.

הבדלים בין שירותים משפטיים בנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל

אנשים פרטיים או בעלי עסקים ועצמאיים שרוצים לפנות אל עורך דין על מנת לרכז מולו סוגים שונים של שירותים משפטיים בנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל צריכים להכיר את ההבדלים ביניהם. כך למשל ניתן לראות הבדל משמעותי יחסית בין שירותים משפטיים בתחום של תביעות כספיות או הוצאה לפועל, לבין שירותים שקשורים אל גביית חובות קשים – בין אם מול אדם פרטי, חברה בע"מ או עסק שפשט רגל.

לשם השוואה, עורך דין יכול להציע שירותים משפטיים אחרים בנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל ובהם טיפול בשיקים חוזרים, כיסויים או הסדרי חובות מול נושים פרטיים, בנקים ורשויות. בכל אחד מהנושאים הללו, המטרה היא לרכז מול עורך דין את הטיפול בנושא המשפטי ולהביא בחשבון את ההשלכות של איחוד תיקים או הכרזה על הלקוח בתור חייב מוגבל באמצעים.

למה להתייעץ עם עורך דין?

התייעצות עם עורך דין בנושא של חדלות פירעון והוצאה לפועל היא עניין רגיש מכפי שנהוג לחשוב. כך למשל הרבה מאוד אנשים פרטיים מתביישים בכך שנפתחו נגדם הליכים של חדלות פירעון והוצאה לפועל, מה שגורם להם להימנע מפנייה מסודרת אל עורך דין שמכיר את התחום ומתמחה בו. יתרה על כך, גם אנשים שכבר הסכימו להתייעץ עם עורך דין חדלות פירעון והוצאה לפועל לא תמיד יודעים איך לבחור אותו – כי הם מתביישים לבקש המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה.

מנגד, חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין ולהיעזר בשירותים המשפטיים שלו. ספציפית בנושא כל כך רגיש ומורכב כמו חדלות פירעון והוצאה לפועל, התייעצות עם עורך דין רלוונטית גם עבור הזוכים וגם עבור החייבים.

הבדלים בין חדלות פירעון והוצאה לפועל לחייבים לעומת זוכים

חייבים יכולים להתייעץ עם עורך דין לגבי חדלות פירעון והוצאה לפועל כאשר הם מעוניינים לסיים את ההליך באופן שישרת את האינטרסים הכלכליים שלהם על הצד הטוב ביותר. לעומת זאת, הזוכים בהליכי חדלות פירעון והוצאה לפועל צריכים להתייעץ עם עורך דין על מנת לוודא שכל הזכויות שלהם נשמרות.

כך או אחרת, עורך דין חדלות פירעון והוצאה לפועל הוא חלק חשוב בתהליך. באמצעות התייעצות עם עורך דין, ניתן לקצר את התהליך ולהפיק את מלוא התועלת החוקית מתקנות של חדלות פירעון והוצאה לפועל עבור חייבים או זוכים.

מגיע לכם ייצוג הולם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ