בחירת עורך דין להתנגדות לצוואה – כך תעשו זאת נכון

גילוי צוואה חדשה של המנוח, פרטים חדשים על עריכת הצוואה שלו, פגמים או השפעות פסולות – כל אלו הן עילות לגיטימיות בפני החוק להתנגדות לצוואה.
התנגדות לצוואה
נעשית באמצעות הגשת בקשה למשרד הרשם לענייני צוואות. אם העילה שלכם מתקבלת וההתנגדות שהגשתם תקינה, המקרה יועבר לבית המשפט. במקרים כאלו, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין להתנגדות צוואה.
כך תבחרו עורך דין כזה
בצורה נכונה.

התנגדות לצוואה – מה זה בכלל אומר?
צוואה היא מסמך בו אדם מסוים קובע מראש, לפני מותו, כיצד הוא רוצה שהרכוש שברשותו יחולק לאחר המוות שלו. צוואה מעניקה לאדם את היכולת לקבל החלטות על הקניין שלו בהתאם לרצון אותו, ולכן החוק רואה חשיבות גדולה בקיום צוואות.
החוק קובע גם כי כל אדם שמחזיק במסמך צוואה מחויב למסור אותו על פי חוק למשרד הרשם לענייני ירושה כאשר האדם החתום על הצוואה נפטר.
למרות החשיבות הרבה שרואה המדינה בקיום צוואות, ישנם מקרים בהם קיימות עילות לביטול הצוואה או לפסיקת שופט שתשנה את אופן חלקות הרכוש של המנוח. כאשר עילות כאלו מתקיימות, ניתן להתנגד לצוואה. התנגדות לצוואה מוגשת אל למשרד הרשם לענייני ירושות, והיא למעשה התנגדות למתן צו קיום צוואה. צו קיום צוואה הוא צו המורה על קיום ההוראות המתוארות בצוואה.

מדוע צריך עורך דין ייעודי?
כאשר מגישים התנגדות לצוואה, משרד הרשם לענייני ירושות ידון בבקשה ויבחן את הסוגייה. כל סוגייה נבחנת באופן פרטני, ואם הרשם מוצא לנכון הוא יאשר את הבקשה ויעביר אותה לדיון בבית המשפט.
בבית המשפט יתקיים דיון משפטי בין הצדדים השונים, כאשר שופט בית המשפט ישמע את העדויות השונות ויבחן את הראיות כדי לקבל החלטה.
בבית המשפט עורך הדין הוא בעל המקצוע שמחזיק בידע הרלוונטי לניהול משפט בהצלחה. עורך הדין בקיא בחוקים השונים ובנורמות המשפטיות המתאימות. עורך דין ייעודי להתנגדות לצוואה, כלומר עורך דין התנגדות לצוואה, הוא עורך הדין שפרט לידע המשפטי שכל עורך דין מחזיק בו, הוא גם בעל הניסיון המתאים לטיפול במקרים כאלו. חוץ מזה, הוא יכול לסייע מלכתחילה בהגשת ההתנגדות.

חשיבות הניסיון
כאשר ניגשים לבחור עורך דין התנגדות לצוואה, לניסיון יש חשיבות מכרעת. בסופו של דבר, גם הסטודנט המצטיין ביותר למשפטים לא יהיה זקוק להתמחות לפי החוק, וגם להתנסויות מעשיות בבית המשפט בסופו של דבר. עורך דין עם ניסיון ידע כיצד לעבוד מול השופטים השונים, איך לגשת אל כל מקרה ויהיה למוד מהצלחות וכישלונות העבר בתחומו.
בנוסף, כאשר מגישים התנגדות לצוואה, חשוב להגיש את ההתנגדות בצורה תקינה, הכוללת מילוי של כל הפרטים השונים ותצהיר בפני עורך דין. לכן, עורך דין מנוסה מעניק ערך מוסף, והופך את הסיכויים להגשת התנגדות תקינה לגבוהים מאוד.

מוניטין וביקורות
לכל עורך דין יש מוניטין וביקורות. למעשה, עורכי דין מתגאים בביקורות חיוביות או בתיקים בהם הם ניצחו. כמו שבעלי מקצוע אחרים יודעים להציג את ההצלחות שלהם בדרכים שונות,
כך מציגים עורכי הדין את הצלחותיהם ויוצרים מוניטין. התעניינו עם לקוחות קודמים של עורך הדין וביקרו באתר שלו, על מנת להתרשם ולקבל החלטה.

פגישת ייעוץ
גם אם הניסיון והמוניטין החיובי לא הותירו עליכם רושם, אתם תמיד יכולים לקבוע פגישת ייעוץ.
בפגישה זו תוכלו לשוחח עם עורך הדין ולהתרשם ממנו, כמו גם לשמוע מעורך הדין על הצעדים המשפטיים שהוא מאמין שאפשר לנקוט ובסיכויי ההצלחה שלהם.

מגיע לכם ייצוג הולם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ