חוויתם רשלנות רפואית? יש אל מי לפנות!

רשלנות רפואית היא אירוע מצער, שיכול להגרם לאנשים שמגיעים לכל סוג של הליך רפואי כלשהו. בין אם אתם הולכים לטיפול אצל רופא, נכנסים לניתוח או אפילו סתם אמורים לקבל אבחנה – במידה והרופא מבצע את העבודה שלו בצורה רשלנית, אתם עשויים להינזק. למרות שמדובר באירוע מצער ומתסכל, יש אפשרויות שונות הנפתחות בפני הנפגע מפאת החוק. אל מי פונים? המשיכו לקרוא.

מהם למעשה מקרי רשלנות רפואית?
מקצוע הרפואה הוא מקצוע בעל רגישות. מצד אחד, רופאים הם בעלי מקצוע מיומנים, שמבצעים את תקופת הלימודים שלהם יותר מכל בעל מקצוע אחר. בנוסף, אנשים שפונים למקצוע הרפואה אלו אנשים שמעוניינים לסייע ולעזור לאנשים בחלק משמעותי מהחיים שלהם. למרות זאת, רופאים עשויים לבצע טעויות שיסבו נזק דווקא למטופלים שלהם.
אם הרופא ביצע טעות מבלי להתכוון לכך, תוך כדי שהוא מבצע את כל הפעולות הסבירות בהליך הרפואי ולא מצליח להימנע מביצוע הטעות, אין יותר מדי מה לעשות. במידה והרופא לא נקט באמצעי זהירות, ביצע פעולות לא סבירות ולא בטוחות באופן מובהק, הטעות של הרופא הופכת לרשלנות רפואית. רשלנות רפואית נגרמת עקב התנהגויות ומעשים של הרופא, שהסבו נזק משמעותי למטופל.

מקרי רשלנות רפואית לדוגמא
רשלנות רפואית, למרבה הצער, יכולה להתרחש כמעט בכל תחום בעולם הרפואה. בכל אחד מהשלבים השונים בהליכים הרפואיים, הרופא עשוי לבצע פעולה רשלנית כלפי המטופל.
למשל, מטופל שאובחן באופן שגוי על ידי הרופא שלו, לאחר שהרופא לא הקפיד על ביצוע כלל הבדיקות למשל, עבר מקרה רשלנות רפואית.
דוגמא נוספת למקרה של רשלנות רפואית היא בשלב ניתוח. ניתוח אמור להתרחש בסביבה סטרילית, שכן מבוצעים חתכים על הגוף שחושפים מקומות שעלולים להזדהם. באחריות הצוות הרפואי לדאוג לחיטוי עצמי ולחיטוי סביבת המנותח. במידה והצוות הרפואי פסח על שלב החיטוי והמטופל פיתח זיהומים כתוצאה מכך, מדובר ברשלנות רפואית מובהקת.

פנייה אל עורך דין רשלנות רפואית
אם נגרם לכם נזק כתוצאה מהליך של רשלנות רפואית, אתם יכולים לפנות אל עורך דין רשלנות רפואית. עורך דין רשלנות רפואית הוא בעל המקצוע המיומן ביותר בטיפול במקרי רשלנות רפואית. עורך דין כזה יכול לסייע לכם להכין ולגבש תביעת רשלנות רפואית, שעשויה להעניק לכם פיצויים גבוהים עקב המקרה שאירע לכם.
בהתייחסות של החוק לרשלנות רפואית, נקבע כי אדם שעבר מקרה של רשלנות רפואית יכול להגיש תביעת נזיקין אזרחית נגד הרופא או המוסד הרפואי בו אירעה הרשלנות. עורך דין רשלנות רפואית יסייע לכם לאסוף את המסמכים הרלוונטיים, לקבל חוות דעת רפואית מרופא מומחה, להגיש את התביעה לבית המשפט הרלוונטי ולעמוד על האינטרסים שלכם במהלך התביעה.

יתרונות של עורך דין רשלנות רפואית
ישנם כמה יתרונות בשימוש בעורך דין רשלנות רפואית. ראשית, עורך דין הוא איש המקצוע בעל הבקיאות הגבוהה ביותר בחוק ובמשפט. בנוסף, עורך דין רשלנות רפואית מתמחה באופן ספציפי במקרי רשלנות רפואית. כמו כן, עורך דין כזה מנוסה בעבודה בתיקי רשלנות רפואית שונים, מה שיהפוך את הסיוע שלו למקרה הספציפי שלכם לקל יותר.

כיצד לבחור עורך דין?
לא בטוחים כיצד לבחור עורך דין רשלנות רפואית? ניתן לעשות זאת לפי כמה פרמטרים. מומלץ להתרשם קודם כל מהניסיון והוותק של עורך הדין. לדברים הללו אין תחליף. כמו כן, התרשמו מתיקי עבר ספציפיים שהשתתף בהם עורך הדין, כדי להבין מה המיומנויות והיכולות שלו. אתם יכולים לקבוע פגישת ייעוץ עם עורך דין שמצא חן בעינכם, כדי להתרשם ממנו ולקבל החלטה.

מגיע לכם ייצוג הולם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ