ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין

פרויקטים במקרקעין מחייבים ייצוג וליווי משפטי צמוד מטעם עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו. למרות שהמשקיעים, היזמים והקבלנים מכירים את הפרויקט טוב יותר מכל אחד אחר – את התחום המשפטי כדאי להשאיר לאיש מקצוע שמתמחה בכך

שירות של ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין חשוב עבור כל הגורמים המעורבים. זהו שירות שניתן על ידי עורך דין שבקיא בדיני הנדל"ן ובתקנות הרלוונטיות, הוא יכול להתאים לסוגים שונים של פרויקטים והוא מסייע להפקת תשואה מהנכס. 

בנוסף, את השירות אפשר לתאם בשלבים שונים של העסקה – החל מהשלבים המוקדמים של ניסוח הסכם רכישה או השקעה ועד בדיקה יסודית של מצב הזכויות בנכס מבחינת עיקולים וכדומה. לשם השוואה, שירותים משפטיים אחרים בתחום המקרקעין מתמקדים בייצוג ברכישת ומכירת נכסים פרטיים ומסחריים. 

למי מיועדים שירותי ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין?

קהל היעד של שירותי ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין כולל את כל מי שמעורב בפרויקט. כך למשל השירות מתאים למשקיעים שמשווים בין סוגים שונים של פרויקטים במקרקעין, בלי לקחת בחשבון את ההשפעה של לשון החוק על היכולת שלהם להפיק תשואה גם עכשיו וגם בעתיד. אם רוצים להתייחס לפרמטרים הללו כחלק ממערכת שיקולים רחבה יותר, כדאי לערב עורך דין ולהתייעץ איתו.

שנית, השירות של ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין מתאים גם עבור יזמים וקבלנים. כאן הטעות הנפוצה בקרב הקבלנים והיזמים היא לחשוב שהם מכירים את הפרויקט טוב יותר מכל דבר אחר – אבל בלי להביא בחשבון את הסוגיות המשפטיות והמיוחדות. אז למרות שהקבלנים והיזמים מכירים את הפרויקט שלהם, הם עדיין צריכים להשתמש בשירותי ייצוג וליווי משפטי.

מה ההבדל בין ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין?

שירות של ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין ניתן על ידי עורך דין, אך הוא כולל בתוכו כמה תתי התמחויות שונות. ההבדל העיקרי הוא בין ייצוג של הקבלנים, המשקיעים, הרוכשים, או היזמים בין כתלי בית המשפט – לבין ליווי משפטי שמתבצע בדרך כלל מאחורי הקלעים ובשלבים המוקדמים של ניסוח החוזים וההסכמים.

במילים אחרות, עסקאות ופרויקטים במקרקעין מלכתחילה מתאפיינים בכך שהם כוללים בתוכם העברת כספים בסכומים גבוהים מאוד. אם רוצים שהעברת הכספים תתבצע בצורה מסודרת ועל פי כללים ותקנות שקבועים בחוק, צריך לערב עורך דין שמכיר את התחום ובקיא בו. לאחר מכן, ניתן להשתמש בשירותי עורך דין גם על מנת להציע את הפרויקטים למכירה ולשיווק.

החשיבות של שירותים משפטיים בתחום הנדל"ן

תחום הנדל"ן הוא דוגמא מצוינת לחשיבות של שירותים משפטיים שונים. בגלל שמדובר על תחום שמושפע משורה ארוכה של תקנות וחוקים, צריך לערב עורך דין שיכול לייצג את הצדדים השונים ולשמור על האינטרסים שלהם בבית המשפט. במקביל, תחום הנדל"ן ייחודי בכך שהוא מאפשר לבצע עסקאות בסכומי כסף גבוהים מאוד.

סכומי הכסף הגבוהים שבהם מעורבים פרויקטים בתחום הנדל"ן משפיעים על התהליך המשפטי. ספציפית אצל משקיעים, יזמים וקבלנים, השאיפה היא לסיים כל הליך משפטי כזה כמה שיותר מוקדם על מנת להתחיל להפיק רווח מהפרויקט. אבל כדי שזה יקרה, צריך לוודא קבלת שירותי ייצוג וליווי משפטי ברמה גבוהה.

לסיכום, שירותי ייצוג וליווי משפטי צמוד בעסקאות ובפרויקטים במקרקעין הם חלק מהתהליך. בשביל לקבל את השירות הזה בצורה מסודרת ולתאם אותו עבור המשקיעים, היזמים או הקבלנים בפרויקט נדל"ן, כדאי לבחור משרד עורכי דין עם ניסיון. 

מגיע לכם ייצוג הולם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ