מתי ולמה כדאי לאנשים פרטיים להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בנדל"ן?

התייעצות עם עורך דין שמתמחה בנושא של נדל"ן יכולה להיות רלוונטית גם עבור אנשים פרטיים. אף על פי כן, רבים לא מנצלים את הזכויות המשפטיות שלהם או לא יודעים שהם יכולים לערב עורך דין בשלבים שונים של קניית דירה ראשונה למגורים או השקעה. במאמר הבא נעשה סדר ונסביר מה בדיוק מציע עורך דין לקהל יעד בסקטור הפרטי

התייעצות עם עורך דין היא תמיד פעולה מומלצת. לא משנה לאיזה סוג של תהליך משפטי מתכננים להיכנס, רצוי לתאם מעורבות של עורך דין צמוד. 

באמצעות מעורבות עורך דין בשלבים שונים של התהליך המשפטי, ניתן להגדיל את הסיכוי לכך שהתוצאות יעלו בקנה אחד עם הדרישות של הלקוחות ועם הבקשות שלהם. גם אם בסופו של דבר זה לא בדיוק מה שקורה, אפשר להתייעץ עם עורך דין טרם הגשת ערעור או ביצוע התאמות ושינויים.

הייחודיות של עורך דין בתחום של נדל"ן

השאלה המתבקשת היא לאיזה סוג של עורך דין כדאי לפנות אם רוצים לקבל מידע על תחום הנדל"ן. מצד אחד, השקעה בנדל"ן נפוצה מאוד בישראל וגם בקרב רוכשי דירה ראשונה למגורים מדובר על ההוצאה הכי משמעותית בחיים. 

מצד שני, אנשים פרטיים בדרך כלל פחות פונים אל עורך דין נדל"ן לעומת קבלנים, בעלי מקצוע, יזמים וכן הלאה. הפתרון הוא להבין את החשיבות של מעורבות עורך דין נדל"ן גם עבור הסקטור הפרטי ולדעת מה הוא כולל.

שירותי עורך דין נדל"ן עבור אנשים פרטיים

כדאי לאנשים פרטיים להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בנדל"ן לפני כל מהלך חשוב שאותו הם מבצעים. אם מדובר על רכישת דירה למגורים, אפשר לערב עורך דין על מנת לקרוא לעומק את פרטי החוזה מול המוכר – בין אם המוכר הוא בעצמו אדם פרטי או קבלן של דירות חדשות. בעזרת מעורבות של עורך דין שמכיר מקרוב את הנושא של נדל"ן, ניתן לזהות פערים בהסכמות בין הצדדים ולגשר עליהם מראש ועוד לפני שייגרמו נזקים ללקוחות.

כמו כן, כדאי לאנשים פרטיים להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בנדל"ן אם הם מתכננים להשקיע בתחום. השקעות כאלה כרוכות מטבע הדברים בגיוס משאבים כספיים רבים וגבוהים מאוד, אז עדיף שאת ההחלטות החשובות האנשים הפרטיים יקבלו כאשר לצדם יש גורם מקצועי, אובייקטיבי, אמין ובעיקר מנוסה.

כך בוחרים עורך דין נדל"ן מתאים

הדבר החשוב ביותר הוא להתייעץ עם עורך דין שמתמחה בנושא של נדל"ן ויכול להציע את סל השירותים המשפטיים שלו גם עבור אנשים פרטיים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל עורך דין יכול להציע סל שירותים משפטיים לאנשים פרטיים ויש כאלה שמתמחים רק בשירותים משפטיים לחברות נכסים, חברות אחזקה או קבלנים ויזמים.

החדשות הטובות הן שאפשר לדעת מראש במה מתמחה כל סוג של עורך דין ורק לאחר מכן לפנות אליו. אם למשל מוודאים התמחות של עורך דין בנושא של נדל"ן ומבררים לגבי הניסיון שלו בעבודה מול אנשים פרטיים, יהיו לזה אחוזי הצלחה גבוהים. בכל מקרה של דילמה או התלבטות, אפשר גם לקבל המלצות על עורך דין ורק אז לבחור אותו.

בסופו של דבר, התייעצות עם עורך דין רלוונטית עבור אנשים פרטיים שמתעניינים בכל סוג של רכישת נכס נדל"ן – או מעוניינים למכור נכס כזה. בזכות מעורבות צמודה של עורך דין שמספק שירותים משפטיים שונים ומרכז אותם תחת קורת גג אחת, ניתן למצות זכויות והטבות.

מגיע לכם ייצוג הולם!

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ