ואקנין יריב משרד עורכי דין בגאורגיה

עו"ד יריב ואקנין הוא הכתובת המשפטית שלך לטווח רחב של צרכים בגאורגיה. עם בקיאות מקיפה בחקיקה הגאורגית, ניסיון רב שנים בעולם הנדל"ן והיכרות מעמיקה עם הרשויות הרלוונטיות במדינה, עומד לרשותך משרד עורכי דין בגאורגיה שמבטיח לך ייצוג מקצועי מהשורה הראשונה.

המענה השלם למשקיעים ישראלים בגאורגיה

כבר שנים שגאורגיה מהווה אבן שואבת למשקיעים ישראלים רבים המחפשים אחר מיזמי נדל"ן מניבים. כשזה מגיע לשירותי עורך דין גאורגיה וההזדמנויות הפיננסיות שהיא טומנת בחובה דורשות לא מעט. בין אם נדרש לך ייעוץ לקראת ביצוע עסקאות נדל"ן, ליווי בתהליכי רכישה או ייצוג בתיקי ירושה או פונדקאות, עו"ד יריב ואקנין מביא עמו ידע משפטי מעמיק וניסיון רב שנים. צוות מקצועי ודובר עברית יתווך בינך ובין הרשויות הגיאורגיות ויסייע לך להניע את התהליכים שלך ביעילות, במהירות ובמינימום טרחה וסיבוכים מיותרים.

 

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

Vaknin-yarvin
Vaknin-Yarvin-sign

משרד עורכי דין בגאורגיה המציע מענה רב תחומי

נדל"ן

מייעוץ לקראת השקעה ועד לליווי לאורך כל העסקה

פונדקאות

ליווי צמוד וייעוץ מקצועי לכל אורך התהליך

ירושות

הסדרת כל המסמכים והתהליך לקבלת הירושה וכלל השירותים הנלווים

דירוג המשרד

זוכה בדירוג הרשמי בישראל

משרד עורכי דין ואקנין יריב זכה בדירוג הרישמי לשנת 2021 ולשנת 2022.
דירוג יוקרתי זה מאפשר הצצה לצמרת המשפטית של ישראל ומציג את משרדי עורכי הדין הטובים ביותר בתחומם ואת הצוותים הניהוליים המובילים אותם. הופעתנו בדירוג יוקרתי וחשוב זה , מעידה על השתייכותנו לקבוצת החברות המובילות והמצליחות במשק הישראלי ומהווה עבורנו חותם לאיכות, איתנות, מובילות ומצוינות עסקית.

שאלות נפוצות

כן המשרד ממוקם בטביליסי, המשרד הוקם בשנת 2023 על ידי עורך דין יריב ואקנין ומונה עורכי דין ישראלים וגאורגים מקצועיים מהשורה הראשונה, לפרטים נוספים ואודות צוות המשרד כנסו לאתר. 

המשרד מעניק שירותי ייעוץ, ליווי עסקאות נדל"ן, פונדקאות וירושות בגאורגיה. מוזמנים להיכנס לאתר ולקבל מידע נוסף אודות שירותי המשרד ופרטי התקשרות לקביעת פגישת ייעוץ.

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

© כל הזכויות שמורות – ואקנין יריב משרד עורכי דין 2023

CREATED BY bako●digital

דילוג לתוכן
שיחת ייעוץוואטסאפ